انتقاد آیت الله کلانتری از هتاکی به خانواده یک شهید

آیت‌الله علی اکبر کلانتری در پی هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق گفت: از شنیدن این خبر شوکه، متاثر و ناراحت شدم که برخی از افراد ناآگاه و جاهل که مورد شستشوی مغزی مورد رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند که هیچ بینش و سوادی ندارند و اینچنین به یک خانواده شهید هتاکی میکنند. این افراد باید بدانند اگر امروز آرامش، عزت و جایگاهی دارند به برکت خون شهداست و از این پدیده نابه هنجار باید تاسف خورد.

او گفت: همین موضوع معلول است و نشان از کم توجهی و کم کاری در این دهه‌های اخیر است، نهاد‌های فرهنگی و مسئول آنچنان که لازم بوده است در مسئله حجاب و فرهنگ ورود نکردند؛ البته بی انصافی نشود قطعا هجمه‌ی فرهنگی رسانه‌های بیگانه همگی نیز اثرگذار بوده است و بالاخره افرادی متاثر می‌شوند.

آیت الله کلانتری در ادامه گفت: مسئولان فرهنگی و نهاد‌های زیربط نباید از این موضوع کوتاه بیایند، اگر با این مورد برخورد نشود ممکن است این رویه عادی و ادامه دار شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: از نهاد‌های امنیتی و دستگاه قضایی تقاضا دارم تا به این قضئیه رسیدگی و به این افراد در کنار ارشاد و راهنمایی برخورد جدی شود چرا که این موضوع فتح الباب برای افراد هنجار شکن که به هیچ قائده و قانونی پایبند نیستند، نشود.

*

*

Top