اجتماع ۷ هزار نفری بسیجیان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور آیت الله کلانتری

اجتماع ۷ هزار نفری بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

آیت الله کلانتری ضمن سخنرانی در تجمع بزرگ بسیجیان شیراز گفت: باید خدا را شاکر باشیم که نیروهای ارزشمند بسیج ما علیرغم همه تحریم ها، کارشکنی ها و رذالت ها توانسته اند بدرخشند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تنها راه غلبه مسلمانان بر دشمنان و پیروزی حق علیه باطل، تکیه بر نیروی خودی و عدم اعتماد به استکبار و نیروی کفر است.

وی با تاکید بر ضرورت جایگاه رهبری در جامعه مسلمین به پیروزی ها و گذر از مشکلات و رهایی از فتنه استکبار اشاره و بیان کرد: تنها نیرویی می تواند پیروز شود که رهبری مدبر، روشنفکر، جهان شناس و سیاستمدار داشته باشد.

کلانتری با اشاره به اینکه امروزه مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که درگیر و خونین هستند، علت این زمان درگیری طولانی مدت با دشمن را محروم بودن مردمان این مرز و بوم از نعمت وجود رهبری مقتدر، آگاه، پولادین، بصیر و مدبر دانست.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید اهل علم و جریان شناس باشد، تصریح کرد: در عرصه های مختلف شاهد درخشش و تاثیرگذاری بسیج بوده ایم؛ عامل مهم پیروزی مان در جبهه های مختلف حق علیه باطل داشتن روحیه بسیجی است که این روحیه باید همواره تقویت شود.

 

*

*

Top