نامه اعتراض آیت الله دکتر کلانتری به تز دکتری منسوب به رئیس جمهور محترم

وزیر محترم علوم ، تحقیقات ، و فناوری ، جناب آقای دکتر فرهادی

و رئیس محترم کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر زاهدی

 

سلام علیکم

احتراما برابر گزارش های متعدد، تحقیقات گسترده جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا و بررسی های اولیه این جانب ثابت می کند بخش های قابل توجهی از تز دکتری منسوب به رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی با عنوان

THE FLEXIBILITY OF SHARIAH ( ISLAMIC LAW ) WITH REFERENCE TO THE IRANIAN EXPERIENCE

کپی شده از کتاب های دیگران از جمله کتاب حکم ثانوی در تشریع اسلامی تالیف این جانب است.

بر طبق این گزارش ها، حدود هشتاد درصد فصل چهارم این تز، از کتاب این جانب کپی شده آن هم بدون ذکر ماخذ.

چنانکه مستحضرید این عمل، در تنافی آشکار با موازین اخلاقی، شرعی، حقوقی و علمی است. از آن کمیسیون محترم تقاضا می شود با پیگیری عاجل این موضوع و بررسی دقیق آن، موجبات احقاق حق این جانب را فراهم آورده و بدین وسیله از تکرار این گونه رفتار های نا متعارف جلوگیری نماید.

 

با احترام

علی اکبر کلانتری

دانشیار دانشگاه شیراز

۱۳۹۶/۲/۲۱

1 دیدگاه;

  1. دکتر محمود طاهری گفته:

    حضور محترم جناب آقای دکتر کلانتری حفظه الله .
    با سلام حضور حضرتعالی ، موضوع شکایت از اقدام فریبکارانه حسن روحانی در سرقت علمی از اثر گرانقدر جنابعالی ، تلاشی بزرگ و خداپسندانه است . از این رو ، ضمن قدردانی از این حرکت نورانی ، از جنابعالی تقاضا می‌شود که موضوع شکایت تقلب علمی حسن روحانی را در گرفتن مدرک دانشگاهی ، به حول و قوه الهی پیگیری مجدانه بفرمایید ، و اطمینان داشته باشید که تمامی نیکان و مؤمنان این سرزمین ، پشتیبان و حامی تلاش حضرتعالی هستند . در عین حال ،جنابعالی و ما می‌دانیم که چنین مبارزه ای چه اقدام بزرگ و با ارزشی است و چه آثار گسترده و عمیقی در کشور و در جامعه و در حیثیت حکومت اسلامی دارد . البته مستحضر بوده اید که این مرد در طول ۱۸ سال از ابتدای انقلاب تا زمان گرفتن مدرک دکترای پوشالی اش ، با جسارت و اهانت به قوانین و دروغگویی علنی ، خود را دکتر معرفی کرده و داخل شدنش در نخستین مجالس پس از انقلاب اسلامی و شورای عالی امنیت ملی و مانند آنها با همین نیرنگ بوده است .
    تلاش حضرتعالی در این مسیر نه تنها مورد تأیید الهی بلکه با پشتوانه و خواست قلبی مردم و درخواست آنان از جنابعالی در مبارزه با ظلم و فساد است ، چنانکه همیشه چنین بوده اید . تردیدنداریم که تلاش آن بزرگوار در رفع این فساد بزرگ که ظلمی علنی و بسیار بزرگ به قاطبة مردم نیز هست ، با موانع و فشارهای گوناگونی روبرو خواهد بود ، اما چون پروردگار عالم فرموده است که ” یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ” توفیقات و پیروزی های قطعی نزدیک است .

    با احترام و قدر دانی .
    دکتر محمود طاهری . مشهد .
    ۰۹۱۵۵۲۵۷۲۸۹

*

*

Top