تجلیل آیت الله کلانتری از برگزاری نمایش فصل شیدایی»

آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از اقدامات و تلاش‌های سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر در راستای برگزاری رویداد فرهنگی و اجرای نمایش فصل شیدایی در شیراز تجلیل کرد.

در این پیام آمده است:‌ «با اهداء سلام و تحیت و تبریک عید اکبر الهی عید غدیر خم؛ بنده هم به عنوان عضوی کوچک از خیل عظیم مردم شیراز موفق شدم از نمایش میدانی عظیم و هنرمندانۀ « فصل شیدایی » بازدید کنم، نمایشی که به حق، ترکیبی زیبا از هنر، عشق، ایمان و تعهد بود و به یاوران حقیقی انقلاب اثبات نمود که «ما هم می توانیم»، می توانیم فرهنگ ناب محمدی(ص) و مفاهیم اسلامی و انقلابی را به زیباترین شکل به جوانانمان یادآور شویم.

امید آنکه این کار ارزشمند و بی بدیل در سرتاسر ایران اسلامی استمرار یابد، بدین وسیله از سپاه فجراستان فارس و همۀ دست اندرکاران پر توان این حرکت زیبا بخصوص تهیه کننده، کارگردان و بازیگران و نیز از جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی فارس و سازمان هنری و رسانه ای اوج تقدیر و تشکر می‌کنم».

یادآور می‌شود، سپاه فجر فارس، سازمان هنری اوج، مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس و شهرداری شیراز در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ـ هنری در شیراز نقش‌آفرینی داشتند.

*

*

Top