نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری: اقتدار و عزت کشور در گرو حضور مردم در انتخابات است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اقتدار و عزت کشور را در گرو حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات کشور عنوان کرد.

آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، در آئین تلبس طلاب حوزه علمیه آقاباباخان شیراز با تاکید بر اینکه اقتدار ایران اسلامی و عزت و امنیت کشور در گرو حضور با شکوه مردم در عرصه انتخابات است، اظهار کرد: مهمترین نعمت برای ما امنیت، اقتدار، انسجام و وحدت است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در روی کره خاکی از خیلی جهات امن‌ترین، آرام‌ترین و مقتدرترین کشور است، خاطرنشان کردا: اینها از برکت فرهنگ و آموزه‌های نورانی اسلام و اهل بیت (ع) است.
…. با اشاره به اینکه حضور فراگیر و حضور آگاهانه و پرنشاط مردم در عرصه انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است، تاکید کرد: تمامی افراد باید در انتخاب کاندیدای اصلح دقت داشته باشند.
آیت‌الله کلانتری به تشریح ویژگی‌های کاندیدای اصلح با توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: فردی که در راس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و عمل کننده به منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاندیدای اصلح باید به معنی واقعی کلمه با تقوا، خداترس و متدین باشد، پرهیز از اشرافی‌گری و همنوایی با اقشار مستمند، اعتقاد قلبی به انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب، مدیریت قوی و کارآمد با بهره‌گیری از توانمندی‌های بی‌نظیر کشور، دارای تفکر انقلابی و مرد میدان بودن، غیرتمندی در پاسداری از کشور، دفاع ارزش‌ها و نظام و منافع مردم، ولایتمداری، به دور از وابستگی به باندهای قدرت و مستقل، انتقادپذیری، دارای هوش سیاسی بالا را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح برشمرد.
وی با اشاره به اینکه این آئین به منظور گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد پر برکت امام زمان (عج) و ملبس شدن تعدادی از طلاب حوزه علمیه آقاباباخان به لباس پر افتخار روحانیت برگزار شده است، گفت: طلاب عزیز از امروز در عرصه دیگر وارد شدند و تکلیف آنها بیشتر و مسئولیتشان سنگین‌تر می‌شود.
رئیس حوزه علمیه آقاباباخان شیراز با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیت که به لباس سربازی امام زمان (عج) ملبس شدند باید از هر جهت نقش بهتری در جامعه به منظور ترویج دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) ایفا کنند، بیان کرد: امیدوارم این طلاب عزیز بیش از پیش در خدمت مردم، دین، مذهب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشند.
در این مراسم که با جشن میلاد امام زمان (عج) همراه بود از خانواده ۱۲ شهید مدرسه علمیه آقاباباخان و جمعی از طلاب مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز که به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند و همچنین تعدادی از طلاب ممتاز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

تصاویر مربوط به مراسم:

*

*

Top