بیانیه آیت الله دکتر علی اکبر کلانتری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش دفتر آیت الله دکتر علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، ایشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

وی در این بیانیه گفت: خسته کردن مردم از ادامه راه امام (ره) مهم‌ترین هدف دشمنان انقلاب است. امروز همه تلاش دشمنان مردم یعنی آمریکا و صهیونیزم و انگلیس و منافقین و اذناب داخلی آنان این است که با استمرار دشمنی‌های خود ، مردم را از ادامه راه نورانی انقلاب و امام ، خسته و پشیمان کنند.

آیت الله علی‌اکبر کلانتری در بیانات خود از مردم استان فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و اظهار کرد: دشمنان انقلاب در تلاشند ملت را از آرمان خواهی و عزت طلبی باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت هوشمندانه از نائب الامام و ولی فقیه زمانه و حضور پررنگ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دوست داران و محبّان این نهضت الهی، تاکید کرد: همه آحاد و اقشار جامعه را به حضور پررنگ و دشمن شکن در راهپیمایی غرور آفرین ۲۲ بهمن دعوت می کنم.

آیت‌الله کلانتری با بیان اینکه این انقلاب و نظام ، حاصل جانفشانی صد ها هزار شهید و جانباز و آزاده سرفراز و ثمره بیش از هزار سال مجاهدت علمای ربانی و فقهای الهی است تصریح کرد: حفظ و پاسداری آن، وظیفه ای شرعی، عقلی و ملّی است.

وی با اشاره به اینکه نظام ما میراث دار دوران حاکمیت سیاه قاجار و پهلوی است که نزدیک به دو قرن، ایران و ایرانیان را تحقیر کردند و به منظور بقای حکومت ننگین خود، استقلال کشور را به ثمن بخس فروختند بیان کرد: در دوران نکبت بار این دو سلسله، به فرهنگ، اقتصاد و استقلال کشور، ضربات ویرانگری وارد شد که جبران آن ها، به آسانی امکان پذیر نیست و سالیانی دراز مجاهدت می طلبد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور جای تردید نیست و هیچکس نمی تواند مشکل بیکاری و اشتغال جوانان را انکار کند عنوان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات ، اقدامات عملی و جدّی در عرصه اقتصاد مقاومتی است و نباید در این زمینه، چشم امید به امریکا و اروپا داشت که به چیزی جز منافع خود نمی اندیشند و هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده اند.
آیت‌الله کلانتری با بیان اینکه بزرگترین و ارزشمندترین دستآورد انقلاب اسلامی، استقلال ایران و خروج ایرانیان از یوغ استعمار آمریکا و انگلیس است اظهار کرد: از آثار این استقلال، امنیت و آرامش بی نظیری است که امروز در میان کشور های بحران زده و پرآشوب منطقه، بر کشور ما حاکم است.

وی تمامی این موارد را از برکات نظام مقتدر اسلامی و از نتایج رهبری‌ های ولی فقیه شجاع، آگاه و زمان شناس برشمرد و گفت: باید قدرشناس آن باشیم و با حضور در صحنه و حمایت های هوشمندانه خود آن را پاس داریم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بر همه مسئولان نظام است که موقعیت خدمتگذاری به این مردم شریف و فهیم را قدر بدانند و با پرهیز جدّی از اختلافات سیاسی و مسائل حاشیه ای، همه همت و تلاش خود را جهت خدمت به ولی نعمت های خود یعنی مردم به خصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه که صاحبان اصلی انقلاب اند، به کار گیرند.
آیت‌الله کلانتری تصریح کرد: مبارزه مستمر و همه جانبه با رانت خواری ها، حق کشی ها، تبعیض ها، مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی، مطالبه جدّی مردم از مسئولان و مدیران است و باید این وظیفه مهم، به دور از جنجال های سیاسی و فارغ از اختلافات جناحی، دنبال شود تا مردم شاهد نتایج ملموس آن باشند.
انتهای پیام/

*

*

Top