پیام تشکر آیت الله دکتر کلانتری از مردم شریف فارس

messageباسمه تعالی

بی تردید حضور گسترده و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی به خصوص اهالی حق مدار فارس در انتخابات سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، برگ زرّین دیگری است در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم .
حماسه هفتم اسفند ماه نود و چهار ، رفراندومی است مجدد در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدی است دوباره بر آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی .
این حرکت الهی، سربلندی و اقتدار بیشتر کشورمان را رقم زد و نشان داد پیوند میان مردم آگاه ایران با آرمان های امام و شهیدان ، ناگسستنی است .
ملت بزرگ ایران ، با حضور میلیونی خود در این عرصه ، بصیرت و ولایت مداری خود را به منصه ظهور رسانید و با رهبر فرزانه خود تجدید میثاق کرد . اکنون که مردم شریف به این بنده کمترین اعتماد نموده و او را به عنوان یکی از نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری برگزیده اند ، لازم می دانم مراتب شکر و سپاس خود را از خدای بزرگ به جای آورم و از یکایک اهالی استان به خصوص مردم شریف شیراز و ارسنجان و توابع و اعضای محترم جامعه اساتید حوزه علمیه فارس و نیز اعضای محترم ستاد انتخاباتی خود تشکر کنم .
بار الها این بنده کوچکت را در خدمتگذاری به مردم نجیب و مهربان و پاسداری از آرمان های مقدس شهیدان ، یاری نما و ثابت قدم بدار . آمین یا رب العالمین

شیراز _ علی اکبر کلانتری

*

*

Top